Onze merken hebben een eigen, uniek perspectief maar bieden alle continue innovatie, een aantrekkelijk ontwerp, topkwaliteit en betrouwbare service.
Trendsettend
In overeenstemming met duurzame internationale trends (een gezondere levensstijl en meer lichaamsbeweging) is Tunturi New Fitness van mening dat krachtige merken en de ontwikkeling van innovatieve en onderscheidende, aantrekkelijke producten en services de belangrijkste voorwaarden zijn om succesvol te zijn. De rol van internet als verkoopkanaal groeit in vele markten. De gespecialiseerde verkoopsector zal echter altijd een rol blijven spelen bij de verkoop van producten van hoge kwaliteit, waarbij advies, uitleg van de toegevoegde waarde en goede dienstverlening na verkoop van belang zijn. Tunturi New Fitness ondersteunt zijn verkooppartners met producttraining, een uitgebreide reeks promotie-items en natuurlijk de beste producten!
– De ouder wordende bevolking.
– De wens langer en gezonder te leven.
– De toename van obesitas wereldwijd.
– De behoefte aan revalidatievoorzieningen.
– De toenemende onderkenning van het belang in vorm te blijven.
In combinatie met onze missie is Tunturi New Fitness een ware pionier in het ontwerpen van innovatieve producten.
Missie en Ambitie
Fitness is alleen effectief wanneer dit langdurig wordt volgehouden: ten minste drie keer per week en 20 minuten per dag. Daarom wil Tunturi fitness integreren in het dagelijks leven van mensen, en fitness thuis speelt daarbij een zeer grote rol. Hiertoe bieden wij toegevoegde waarde op het gebied van ontwerp, trainingsprogramma’s en plezier in fitnessen. Dit resulteert in een positieve houding ten opzichte van fitness en vormt een krachtige basis voor regelmatig trainen.